Farsça Kursları

Standard


“Türk şiirine teknik bir arıza nedeniyle ara verelim
(İ.K)

Şu sıralar Ankara ve İstanbul için Farsça kurslarını araştırıyordum, İran büyükelçiliğine gittim hatta, internette Farsça Kursu diye yazan tüm numaraları aramıştım ama “Farsça kursumuz yoktur” yanıtını aldım hepsinden.
İşte sonuç olarak Ankara’da Farsça Öğrenim Merkezi diye bir yer buldum, Reşit Galip Caddesinde, ancak Eylülde açılıyormuş kurslar, yazın tatile giriyormuş, ama oranın hocalarıyla birebir ders görebiliyorsunuz, zaten Farsça kursları da ücretli arada ne kadar fark olur bilmiyorum ama, eğer ücret önemliyse, genç hocalar daha uygun fiyata ders veriyormuş. Öğrenim merkezini arayıp özel kurs için öğretmen soruşturabilirsiniz, yardımcı olacaklardır. Vaktiniz de varsa Eylül’ü bekleyip kurslara katılabilirsiniz.
Farsça Öğrenim Merkezi
Tel: +90 (312) 4198382

İRAN KÜLTÜR MERKEZİ:
Tel : +90 ( 312 ) 448 00 50 – 51 


Bu kursun dışında internette Ankara için soruşturunca çıkan “yazarlar birliği” ve sair kursların hepsini aradım hiçbirinden umduğumu bulamadım, Özel ders için bildiğiniz başka hoca yoksa bu kurstan başka ve bu kursun hocalarından başka Ankara için alternatif yok gözüküyor.
Bir de Tömer’in dil kursları var ama orda da bu sene Farsça kursu açılmamış..

İstanbulda da Bayezıt Kütüphanesinde her sene Farsça kursları olduğunu biliyordum bu sene de, 27 Haziran Pazartesi günü başladı ve hafta içi her gün olacakmış..2 hafta sürecek bir hızlandırılmış kurs. Hiç Farsça bilmeyenlerin girececeği yer Beyazıt Devlet Kütüphanesi imiş ve saat 12 – 13:30 arası gerçekleşiyormuş. Farsça biraz altyapısı olanların gireceği yer İstanbul üni. edebiyat fakultesi saat 10- 12:00 arası imiş.

Bu dördüncü dönem Farsça kursu, benim bildiğim kadarıyla bitince tekrar başlıyor yani bunun tatili falan yok diye biliyorum, sürekli devam eden bir kurs,siz yine de arayıp daha geniş bilgi edinebilirsiniz.

Ayrıca kayıt falan yaptırmanız gerekmiyor, kurs ücretsiz, derse katılıp hocaya adınızı yazdırıyorsunuz, derse devam ediyorsunuz. 
Te o ka.


2 responses »

  1. İstanbul Fatih Sultan Mehmet Üniversitesi Topkapı yerleşkesinde 6 nisan 2013 Cumartesi başlayan ve her hafta cumartesi günü devam edecek olan Farsça kursu var.40 saati 250 tl.Ben ön kayıt yaptırdım.6-7 kişiye ulaşılmış şayet 15 kişi olursa kurs açılacakmış.Üniversitenin sitesinde datayları bulabilirsiniz.Bir yıldır kurs arayan biri olarak iyi bir fırsat olduğunu düşünüyorum.İlgilenenlerle orada buluşmak ümidiyle hoşcakalın.

Bir Cevap Yazın

