Kitap Ayracı

Standard



Hayattakilerin dünyasından da, ölülerin dünyasından da aynı çığlık yükseliyordu: ‘Önemsenmek istiyorum, değerli olmak istiyorum sevilmek istiyorum…’

Kainatın her köşesinden de başka bir ses yükseliyordu: ‘Sizi çok seviyorum, sizi çok önemsiyorum, size çok değer veriyorum. Sizin için her an yarattığım nesnelere, varlıklara bakın. Yağan yağmura bakın. Ellerinize bakın. Taşlara bakın. Gökteki aya bakın. En çok da, size verdiğim kendinize bakın. Size Beni tanıma fırsatı verdim. Daha ne vermemi istiyorsunuz? Sizden çok şey mi istiyorum? Siz de, size verdiğim benliği bana verin.’

Mustafa Ulusoy, Aynalar Koridorunda Aşk

Bir Cevap Yazın

