İşte Ben Bugün Bunu Aldım

Standard

 Ah Muhsin Ünlü için ne yazılabilir ki bilmiyorum.
Uzun zamandır bulamıyordum, 5. baskısıymış, Tunalı Hilmi’deki D&R’da son bir tane kalmış, işte aldım ben de…

” Her mısrası dehanın gümüş çivileriyle çakılmış, sapasağlam şiirler! gidiyorum bu, en görmüş geçirmiş okuru bile hayretlere gark edecek nitelikte bir kült kitap!

Ah Muhsin Ünlü, Modern Türk Şiiri’nin keçiyollarında, uçurumlarında, zirvelerinde hünerli bir samuray, muzip bir derviş, fiyakalı bir çita gibi dolaşıyor.
Bu müstesna, janjanlı, kıyak şiirlerin dördüncü baskısını övünçle, kıvançla, sevinçle sunuyoruz.”                                          diye yazmış adamlar kitabın arkasına.

Ben daha sana ne diyeyim “vefasız okur!”

Ha! Şu da var tabii:  şairin yer yer ece ayhan olması…

Bir Cevap Yazın

