فارسی شکر است

Standard

Aziz dostlarım, bugün burada “bir berber bir berbere bre berber gel beraber farsça öğrenelim” diye toplandık . İşte öyle olunca, ben de gittim kendime Farsça öğrenmek içün bir kitap aldım, daha önce Farsça kurslarını yazmıştım buraya…

Özel ders için gittiğim bayan bana toplamda 5 kur olduğundan söz etti. Seviyemi ölçmek için bir şeyler sordu falan, derken benim çapım 3. kura denk geliyormuş efendim, Bu seri de 5 kitaptan oluşuyor sanırım, 2. kitabı alınca, 3. ve 4. kurların dersine başlamış oluyorsunuz.

Kitabı daha önce de söz ettiğim Farsça Öğrenme Merkezinden aldım, alıştırmalardan kimisi dinlenerek yapılıyor, o yüzden bir de cd veriliyor kitabın yanında. Dilerseniz bir miktar daha para verip hikaye kitapları da alabiliyorsunuz, onların da içinde cd’ler var, Farsçada konuşma( Muhavere) ve yazma birbirinden farklı olduğu için, tavsiye ederim almanızı.

Gerçi kendi kendine Farsça öğrenmek isteyenler için ideal bir kitap da değil, çünki alıştırmaları kime kontrol ettireceksiniz öyle bir sorun var, neyse konuyu çok dağıtmadan, Ankara veya İstanbul’da yaşayanlar kitaba rahatlıkla ulaşabilirler, İran Kültür Evinin numarasından İstanbul’daki Farsça Öğrenim Merkezinin yerini öğrenip alabilirler, numarası burada:

Tel: +90(312) 448 00 51

Bir Cevap Yazın

