Otobüste 3D Etkisi

Standard

Bak sevgili okur, otobüste ben wireless’sız yapamam, diyorsan ulusoya sakın binme.. Benden dimesi. Nerden estiyse esti, şimdi sen beni dinle.Sana otobüste 3D keyfi nasıl yaşanır onu anlatacağım,

öncelikle Wireless olmayan bir otobüse binip, film izlemek zorunda kal. Aksiyon filmi olsun ama, mesela Gece ve Gündüz diye bir film varmış, ben de yolda izledim, Cameron Diaz (filmdeki adını unuttum) araba tamircisi, sosyal yaşamda silik bir karakteri canlandırıyor. Ta ki Tom Cruise (onun da filmdeki adını unuttum) ile havaalanında çarpışıncaya kadar.

Tom Cruise ise, lise mezunu bir dâhi çocuğu ve onun ürettiği, enerjisi hiç bitmeyecek bir pili korumakla yükümlü bir ajan.

Angelina Jolie’nin Wanted filmi haricinde kadınlı aksiyon filmi izlememiştim, hoş, aksiyon filmlerini hiç sevmem(film de sevmem), Cameron Diaz da filmin başlarında tam bir yıkım gibi gözükse de (ki izleyince göreceksin, her kaçış-kovalayış kısmında adam bunu bayıltıyor, zaten uyandığında aksiyon sahneleri bitmiş oluyor) filmin sonlarına doğru aksiyona dahil oluyor.Çok da güzel oluyor pek de güzel oluyor sevgili okur.

Peki, bu kadınla bu adamı birleştiren ortak nokta neydi, Tom Cruise gerçekten çocuğu koruyor mı yoksa amacı farklı mı, ha bir de filmin sonunda Tom Cruise ölecek mi! dıdı dı dınnn..!

İzle gör sevgili okur, hele araba takip sahnelerinde kendini o arabanın içindeymiş gibi hissedeceksin, işte o an beni hayırla yâd et.
Öptüm bye.

Bir Cevap Yazın

