Veni,Vidi,Vici!

Standard

“Maderden Cum’aya diye izin alıp…”
Pek bir gezdim sevgili okur..
Aslında fotoğraf makinam olmadığı için gittiğim yerlerden sadece bir tanesini sana göstereceğim.

“Gizlice hoştur benim bağ-ı cinanım gizlice” dese de şair, seninle aramızda mahrem yok sevgili okur 🙂

Önce bi çikolatacıya gittim, anadolu yakasında olduğu için metrobüsü kullandım ama indikten sonra 3-4 kilometre yürümüşümdür. O kadar yoruldum ki, gittiğim yer o yürüyüşe değmeseydi eğer, büyük bir hüsrana uğramış olurdum.

Kapıdan girince solda bu el yapımı çikolatalarla mest oldum, yorgunluk falan kalmadı tam o an. Dükkanın sahibi olan abi, eşiyle birlikte yapıyormuşmuş bu çikolataların çoğunu..
Dükkanda 4 tane sandalye var, küçücük bir yer, ama bi o kadar da sevimli.

Girişin az ilerisinde işte bu masa var, zaten çikolatacı 3 adımda bitiyor bu ikinci adım diyelim…
Bu kısmı görünce “Burası benim evimmiş meğersem” deyip masanın altına saklanmak ve ordan hiç çıkmamak istiyorum.


İlk şoklar atlatıldıktan sonra sıcak çiköletanın sipariş vakti geliyor.. Şeker ilavesiz eritilmiş saf çikolata huzuruma getiriliyor, ya da ben mi onun huzuruna çıkıyorum artık bilemedim, öyle acaip bir şey…

Gitmek , görmek tadına varmak isteyen olursa kartvizitin üzerinde yazan adres burda:

Çikolata&Kahve
Çengelköy cd. derecik sk. no 1/A
Çengelköy Üsküdar
Tel: (0216) 422 25 33

http://www.cikolatakahve.com
http://www.cikolatakahve.net

Bir Cevap Yazın

