Leila

Standard

İranlı Müzik grubu “Rastak Ensemble”den  “Leila”

عاشقم او…او..اومدم از دشت و صحرا

لیلی در وا (باز) کن منم

طالبم او..او..اومدم از بهرسودا…

لیلی در وا (باز) کن منم

اومدم تا او..شوم شمع سرایت…

لیلی در وا (باز) کن منم

شو(شب) نوروز کنم جان را فدایت…

لیلی در وا (باز) کن منم

..پاشو در وا کن منم، این چه در وا کردنه، این ز اقبال منه…

لیلی در وا (باز) کن منم

گشتم پریشان از غمت لیلی…

لیلی در وا (باز) کن منم

آواره گشتم در دل صحرا..

Aşığım ona, ona.. Çölden ve sahradan geldim
Leyla kapıyı aç benim!
Onun taliplisiyim, onun.. Sevda denizinden geldim
Leyla kapıyı aç benim
Ona diye geldim, onun için mum oldum
Leyla kapıyı aç benim
Gece gündüz canımı feda ettim
(…)

Devamını anlamadım ama sonuç olarak sanırım Leyla kapıyı açmıyor 🙂

Bir Cevap Yazın

