Ağlamak İstiyorum Sayın Seyirciler

Standard
Shajarian severlere bi iyi bi kötü bi iyi bi kötü derken.. Haberlerim var…
öncelikle Shajarian Türkiyeye geliyor harika bi haber, ikinci olarak Gelen Shajarian Baba Shajarian yani Mohammad Reza.. Big Maestro..
Kötü haber oğlu Homayoun Shajarian gelmiyor, bundan büyük kötü haber
olur mu ya! Ben bu adam için İrana gitme planları yapayım ama kendisi teşrif buyurup gelmesin babasını göndersin! Kardeşim olacak iş mi ya! Ah muhsin olsa buna “Kardeşim Kafası Büyümek” derdi! “Kafam kocaman olii ya” böyle şey olur mu..!
Ve tarih 16 Eylül, biletler 400 TLden başlıyor! Nedir yani Büyük konuştum diye ceza mıdır bu bana, 3 hafta aç kalırım yine de giderim demiştim, ama o kadar vakit yok, 4 gün aç kalıp ben bu parayı biriktiremem ki 😥
Biletlerin de linkini falan atmıyorum, ben gidemezsem kimse gidemesin!Hadi bakalım hodri meydan..!

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s