12 responses »

  1. yok canım haddimizemi arkanızdan kazan kaldırmak sayın admin.ne kadan yogun oldugunuzu twitten takip edioz:)kamil reis gazel bahçesi ve her gün 1 farsça kelimenin zaten bagımlısıyım

      • ezo reise uydum ben de, çorba felan; bir gün kendi adımı unutacağım 🙂 ezo isimli bi üyeye rastlamadım henüz ama neyse 🙂 elif’in minibüsü yola devam etsin ama, paylaşımlar tavan yapsın gaariii.

  2. efenim benim nick çorbadan gelmiyore.adım ezgi kısaca ezo diyorlar o bakımdan dediydim.burdaım burda ben.elif in minibüsü devam etmiyorsa bari evlilik maceralarını anlatsın tecrübe edinirik diom hani fena olmaz:))

  3. Aaa lütfen burası bir edebiyat blogu, hiç edebiyat dışı şeyler paylaştğımı gördünüz mü benim 😛 Evlilik şeysini bilahare konuşalım ezocum 😀

  4. nie canım dinledik ama aaa.evimizin kepçesi,çeyiz günleri,sakar kadının kendini piçaklaması,hele bide gri atlet vardı:)şaka bi yana ne ara isterseniz

Bir Cevap Yazın

