Ya Ben Deli miyim?!

Standard

Merhaba.
 

Şu sıralar finallerle boğuşuyorum.( Desem de inanmayın, adettendir diye yazıyorum işte) Allah’a şükür ilk 7 sınav mükemmeldi… Ama çarşamba günü çok möhüm bir sınavım var, yani ilk sınavımın çok düşük olmasından kaynaklanıyor mühimliği… “Dostlar bizi hatırlasın” desem, dua istediğimi anlarsınız herhalde…

 

Bazen, “konuşmak konuşmak konuşmak isteyorum” ya hani.İşte şu an da öyle. Yani amaçsızca yazmak istiyorum. Mesela Jack’ten bahsedebilirim biraz. Şu hayatta beni karşılıksız seven tek varlığın o olduğunu düşünüyorum bazen.

Mutfakta iş yaparken, saatler bile sürse kapının girişinde halıya oturup beni bekliyor. İşim çok uzun sürerse yatıveriyor yere, ama ben çıkıncaya kadar hiç ayrılmıyor ordan. Sonra işimin bittiğini anlayınca da, mırrav diye bir sevinç miyavlaması, sırt üstü yatıp kendini sevdirmeler falan. Bütün yorgunluğumu unutturuyor bana. Evet belki bir çıkarı var, o da kendini sevdirmek için beni seviyor. Ama hiç kimse bu sebebi bu kadar masum kullanamaz kanımca.

Düşünüyorum da bazen, onun benden başka kimsesi yok ki. Şu koskaca hayatta, bu evden başka ne gidecek bir yeri, ne de bir can yoldaşı, eşi .. Hiçbir şeyi yok işte benden başka. Acaba ona haksızlık mı ediyorum, o beni karşılıksız severken ben onu sevmeyi sevdiğim için bu eve hapis mi ediyorum diye düşünüyorum.Bu da böyle bir kısır döngü olarak devam ediyor işte..


“Vefa İstanbul’da sadece bir semt adı değildir” diyordu şair. Eksik söylemiş sanki, “Vefa İstanbul’da  sadece bir bozacı da değildir.”

 

….

O değil de. Tam olarak şu anda, yazının gidişatıyla hiç ilgili olmayarak mükemmel bir haber aldım… “Allah muvaffak etsin”  desem, siz de hiçbir şey anlamasanız… Çok ayıp olur mu.

Sanki çok anlaşılacak şeyler yazmışım gibi.
..

Neyse.

Ya ben deli miyim?

 

 

7 responses »

    • Nedret Hanım sizi burda görmek ne güzel böyle :)) Ayrıca birilerinin beni kabullenmesi ne hoş ! 🙂

  1. Vefa belki de sadece önünden geçtiğimiz bi dükkandır 😛 sen acaip delisin, canımsın 🙂

    • Evet arttırabiliriz örnekleri, Vefa sadece bir lise adıdır falan gibi 😛
      Hay canım benim 🙂

    • Bizde çare tükenmez, twitter hesabımı kullanarak siteni izlemeye aldım bilee.
      Ama ansızın blogspota gelebilirim :))

  2. Sirf sira icmek icun bugunki otobus biletimi 4 saat erteledim, ama adamlar yalniz mayis-eylul arasi sira yapiyorlarmis. Ne yazik ki vefa, uzun bir sure bozaci olarak takilacak…

    *vefa spor klubu de var. yesil-beyaz.

Bir Cevap Yazın

