Oscar Ödülleri- A Separation

Standard

Merhaba,
“Jodaeiye Nader Az Simin” adlı İran yapımı filmden bahsetmiştim, Oscar’a da aday demiştim,Netice itibariyle film Yabancı Film dalında Oscar ödülüne layık görüldü.  Oscar’a aday olabilmek bile büyük başarı iken İran yapımı bir filmin bu ödülü alması hakikaten büyük bi başarı. Ben hala filmi ısrarla tavsiye ediyorum, izlemeyenler buradan indirebilir.

Gelgelelim Oscar ödüllerinden sonra pek çok sitede şu ne giydi bu ne giydi haberleri dolanmaya başladı, ben de “Leila Hatami ne giydi!” tarzında bi post hazırlamadım korkmayın. Ama Sadece Ekibin resimlerini paylaşmak istiyorum, gerçi Leila Hatami’nin çok rüküş olduğunu da söylemeden edemiciim! 🙂

Vee kırmızı halıda Leila Hatami! 😛

(Allahını seversen ne o öyle gelinlik gibi)

Burda da sol baştan: Sarina Farhadi, Asghar Farhadi (Yönetmen), Peyman Moadi, Leila Hatami, Mahmoud Kalari

Ashgar Farhadi

3 responses »

  1. Kıyafet farklı bi renk olsa hoş durabilirmiş aslında, filmi ben de çok beğenerek izlemiştim 🙂

Bir Cevap Yazın

