Iqra’

Standard

Sanırım bu hattan ilham alınarak yapılmış çok güzel bir kitaplık, bu meşhur bir hat mı bilmiyorum, öyleyse cahilliğimi mazur görün, ben bu kitaplığa bayıldım,Üzerinde vahyolunan ilk ayet olan “ikra” yazıyor, yani “oku” Bi de her şeyde bir kusur bulduğum gibi bunda da buluverdim, kitaplıktaki ikinci elif’in üzerinde hemze olması gerekmiyor mu? Yine de şimdiden nereden nasıl yaptırabilirim düşünüyorum,ben hemze de koydururum 😛

Bakalım siz de beğenecek misiniz 🙂

Resmi aldığım yer için tık tık

5 responses »

  1. degisikmis ama pek begenmedim desem .. yani az kitap koyabilirsin ve aradigini bulabilmek icin biraz flexibel olman gerekiyor gibi gibi : )

Bir Cevap Yazın

