Nasıl Telaffuz Edilir?

Standard

Farsça, yazıldığı gibi okunan bir dil değil, dolayısıyla telaffuz rehberi gerekiyor, çok fazla aramama rağmen adam akıllı bir sesli sözlük bulamamıştım, indiriklerim de fasa fisoydu hep. Hiç aramadığım bir anda, sadece bir kelimenin manasını öğrenmek için google’ye yazmıştım ki,  pat diye karşıma bu çıktı. Bütün diller için telaffuz  rehberi var .

Üye olarak, sitede bulunmayan kelimelerin eklenmesini talep edebiliyorsunuz, kendi dilinizde telaffuz ekleyebiliyorsunuz ve telaffuzları dinleyebiliyorsunuz.Hatta telaffuzları mp3 olarak indirip, direk site üzerinden de paylaşabiliyorsunuz.

Son olarak da, haritadan seçip farklı şiveleri de dinleyebiliyorsunuz. Ben bu kadarını keşfettim, siteye göz atmak için

Burdan buyrun: http://tr.forvo.com/languages/fa/

Anasayfa için: http://tr.forvo.com/languages/

4 responses »

  1. Farsca da erkek ve kiz ne demek bunu cok arastirdim ama hep arapca yazilim cikti harflerin etrafinda kur an daki gibi üstün esre de yok okuyamadim erkk ve kiz turkce nasil okunuyor lutfen yardimci olur musunuz?

Bir Cevap Yazın

